Är jätte besviken, ledsen och sjukt arg ...
Datum: 2010-08-26 Tid: 15:28:02
Det blir ingen tävling för mig på Söndag.

Varför? undrar säkert ni och jag ska säga exakt vad som hänt och vad jag tycker.

Min kompis smsade och sa att jag inte var med på startlistan för startfälttävlan. Jag gick såklart in och kollade och där fanns jag inte med. Gick in på min mejl (eftersom det var därifrån man anmälde sig) och såg att jag hade fått ett mejl från en av de som höll i det.

"Hej, vid lottning av startande ekipage på startfälttävlan föll du Emma bort,  då vi fick in för många startande och kan bara ta emot 40 ekipage. Men välkomnar till en  ev startfälttävlan i oktober.
Mvh // ****"

Jag fick en chock, vart verkligen jätte ledsen. Började gråta och skrek på mamma. Antar att ni inte förstår mig, men ja ... jag har ju liksom taggat till den här tävlingen i två måndader. Vi har desutom köpt saker som jag (förmodligen) inte kommer behöva till någon annan tävling. + att jag tränat en massa.

Tycker att det är jätte dåligt av Segersjö.
För det första: De nämnde inte någonstans att det kunde bli lottning. Ska man inte göra det?
För det andra: Jag anmälde mig jätte tidigt - tycker de då att det är rättvist att en tjej som anmälde sig sista anmälningsdan kom med och inte jag?
För det tredje: Jag anser att det borde vara de 40 första som anmälde sig om de nu bara kunde ta imot så många.

Tycker att det är orättvist och jag är ledsen :(






Kommentarer
Skrivet av: Linn Forsström - satsande ryttare

sånt är INTE rättvist. stod inte någonstans i proppen att det skulle bli lottning. jag hade turen att komma med i alla fall...

Datum: 2010-08-27 Tid: 13:02:21
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback