blev en ridtur på lillhingsten iallfall:D
Datum: 2010-08-01 Tid: 22:30:42
Blev iallfall en liten tur på jesper, blev att rida ut och han var jätte duktig tills jag skulle leda honom över ett jätte litet dike så drog han sönder sitt ena träns-.- snacka om dåliga spännen, så vi fick vända å traska hemåt med trasigt träns:D haha! Han var även jätte duktig när vi gick för bi pretty och 3andra ston bara lite gnägg å tripp trav:D han ville väl visa upp sig hur snygg han va:D

här kommer iallfall som lovat bilder på min nymålade garedrob isadelkammaren, glömde dock ta före bilder men det var en kall blågrå förg denna hette kakao och var mycket varamare och mysigare tycker jag :D Sen kansekar jag in en liten bild på Jesper med(=

Ska upp lite småsaker som spöhängare och en hängare där jag kan hänga benskydd mm på(=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback