Datum: 2010-08-31 Tid: 19:00:02
Det är den här känslan ridning handlar om ... Känslan när hästen och ryttaren är ett. När man känner att man tillhör varandra, att det är rätt. Den känslan är bättre så mycket mycket bättre en att komma över ett hinder på 110. För visst är det roligt att hoppa högt, men att få den här "hjärtat-bultar-&-tiden-står-still" känslan är så mycket mer!Jag trodde aldrig att jag skulle få känna den känslan sen Sigge lämnade mig. Men Merlin, du hittar mig mer och mer! Och jag älskar när jag sitter i stallet med dig lös och du bara står där med huvudet i min famn. Du förstår inte hur nära känslorna är nära att ta överstyr då! <3

Merlin du håller mitt liv på plats, du är det jag lever för just nu <3 Sigge är borta och det är det smärtsamaste jag varit med om, men jag vill tacka dig för att du finns där, för att du står ut med att jag gråter hela tiden, står ut med att jag är lite konstig! För utan dig, ja, då vet jag inte vad jag skulle ha gjort!

Merlin, du är allt just nu, jag älskar dig <3
Och T A C K Jenny för att jag får rida honom, det har lärt mig något otroligt och det är tack vare dig och din sjukt underbara ponny som jag orkat leva vidare trots att Sigge gått bort <3

Och nej, Merlin kommer a l d r i g att byta ut Sigge, jag älskar båda lika mycket !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback