Folkatorp in my heart (L)
Datum: 2010-08-02 Tid: 21:38:01
Hel dag på folkatorp idag :D Varit rätt kul, regnade och var lite segt i början. Men sen fick jag rida Tjalle ;D <3 Hästarna har ju som sagt stått i fyra veckor och nu drar lägrerna igång. Denna veckan med lite mindre barn som är lite okunnigare, så då sätts shettisarna igång, men nästa vecka är det lite äldre och kunnigare barn som ska rida och då behövs de större ponnysarna, så då får vi sätta igång de den här veckan {:
Sen fick jag även longera lite medans små barnen körde voltige, haha, så söta när det vart skit stolta för att de kunde stå på hästen i halt, aww <3

Efter det åkte man till Merlin, red ut en sväng i skogen med Julia. Hon fick visa mig några vägar eftersom jag är helt lost i den trakten, haha, så jag kunde typ inte rida ut för visste ingen väg ! XD Men nu är jag skit taggad på att testa lite vägar och sånt, kommer bli skit bra! ;D

Nu ska jag kolla klart på CSI och sen blir det sängen, är dö trött!
Imorgon blir det folka igen! :D

Bjuder på denna skit coola bild ;o Togs igår och jag bara älskar känslan i den! :D


Någon mer än jag som gillar den? ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback