godmorning!
Datum: 2010-08-12 Tid: 09:02:05
Har ahft fullt upp i stallet i 2 dagar och detta blir den 3.e!
jag har målat prettys utebox och mitt förråd bredvid, fick
hjälp av amelia i förrgår hela dagen snacka om att vi var lite
trötta på att måla tillslut! igår målade jag andra lagret och
började sätta upp hyllor mm. det spöregnade hela dagen igår
och jag insåg att det läckte in från taket lite i bådebox och förråd
så det är vad jag ska hålls med idag,täta och göra klart det sista!
här kommer en för och efterbild på prettys box;)


det blev lite blandat brunt och vitt på govlet för den bruna färgen räckte inte:P
men jag ska lägga gummi mattor där hon kissar nu iallfall, eftersom det är trägolv
så röttnar det typ annars:S sen ska jag sätta in en kli matta på väggen med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback