Jag lever! :D
Datum: 2010-08-11 Tid: 09:43:24
Jag har varit sjukt dålig på att blogga den sista tiden. Fy på mig!
Har inte orkat, haha XD Och sen har jag in haft något att skriva om, ridpassen den senaste tiden har gått dåligt och jag har varit sur för det ... och jag brukar inte vara det, men nu har jag varit det så då har jag inte velat skriva om de :/ 

Men ska försöka bättra mig ! :D
Vad tror ni om att jag försöker fota allt som ska med till Segersjö? Våran Segersjö Outfit? :D


Saknar dig gubben <3


Kommentarer
Skrivet av: Linn Forsström - satsande ryttare

vill gärna se eran segersjö outfit ;)

Datum: 2010-08-14 Tid: 23:53:57
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback