krångel med mobilt bredband
Datum: 2010-08-03 Tid: 13:21:38
som vanligt så har jag problem med mitt mobila bredband och internet är inte inkopplat eftersom vi nyss flyttat så jag måste ha det mobila-. Där är iallafall anledningen till varför jag inte kunde blogga på hela dagen:P
Har iallafall tagit bilder på prettys gallor som hon haft hela sitt liv men funkar inte att föra över från min mobil:S?
så får skicka via bluetooth till en annan å föra över senare;)

Lite om gårdagen då:P
Först red jag ut på pretty i totalt spöregn i 45 min sen direkt efter det red jag ut på jesper i också totalt spöregn XD, red med jesper på gärdet och han fick jobba rätt ordentligt, försökte få honom i galopp och lyckades efter ca 30min,då saktade jag in honom till trav och berömde honom. sen travade jag av honom och slutade när det gick som bäst;D!

Målade på ett till lager i sadelkammaren med så idag var det torrt;) ska iväg till hööks å köpa lite nytt användbart detta är köpt/eller ska köpas;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback