Liten update! (:
Datum: 2010-08-31 Tid: 18:54:02
Söndag
Först Segersjö. Fotade en massa, så bilder kommer så småningom ;)
Efter det åkte jag till Merlin. Mamma tyckte jag skulle träna galoppombyten så jag började lite med att göra det (efter uppvärmning såklart!!). Det gick inge bra, han var pigg och jag var inte motiverad. Så vi busade bara runt lite i stället. Jag skrattade mig igenom halva passet för han var så grymt rolig! Haha, om jag fattade galopp och tryckte på honom en aning så vart han helt crazy och liksom bara "ÅH Får jag springa snabbt!!! *ökaökaöka*", hahha, lill gris <3

Måndag
Red ut i skogen med lillfisen! :) Gick toppen, han var superpigg, men lyssnade jättebra!
Sen åkte jag till Folkatorp och hopptränade. Gick super där med, red Tjalle man :D Hoppade typ en oxer på 80 med han, hiihi, lilltjockisen tyckte det var skit kul och bockade och lät en massa efter <3

Bild på Tjalle från i vintras, www.folkatorp.nu


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tog nån av er bilder på startfälttävlan?

Datum: 2010-09-02 Tid: 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback