Merlin <3
Datum: 2010-08-15 Tid: 21:13:31
Red Merre mupp idag :D Gick superduper bra!!

Vart ett ordentligt pass med galopparbete. Hade en bom i A volten och två bommar som låg precis bredvid varandra (så det blev breddare) vid C volten. Sedan red jag på volten och över bommen. Tränade att han skulle hålla ett jämnt tempo. Ha samma tempo innan som efter bommen, eftersom han gärna drar iväg efter när man hoppar. Han var jätte fin, bra form och lagom tempo. På den breddare var jag tvungen att trycka på honom lite mer för annars slog han i med hoven. Han vart lite slö när han var tvungen att lyfta på fötterna :P

Sen hade jag även ett pyttelitet cavaletti på typ 20 cm med en blåplast under. Lite titt träning inför Segersjö ;)
Han gick bra på det med, stannade en gång med sen var det inge mer (:

Är jätte nöjd! :D


Imorgon ska Viktoria följa med till Merre och jag hoppas hon kommer fota lite (A)
Men så länge får ni ett tråkigt text inlägg :(

Imorgon startar även hoppträningarna på Folka, grymt taggad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback