Min vecka
Datum: 2010-08-06 Tid: 19:23:37
Måndag
Folkatorp - Red Tjalle
Merlin - Red ut med Julia, super duktig, men pigg hästi <3

Tisdag
Folkatorp - Longerade Sissi, Mumrik & Tjalle.

Onsdag
Folkatorp - Red Tjalle & Mumrik

Torsdag
Folkatorp - Red Kitt & Tjalle
Merlin - Hoppade. Gick super bra :D Han vägrade 1 gång på muren sen hoppade han allt! :'D Hoppade till och med en gång fast han kom helt helt fel, lillen <3

Fredag
Folkatorp - Red Tjalle & Sissi
Fick också skritta ut Jacky, Julia skrittade Gina, så vi red ut en sväng och hon visade mig galoppstigen som jag så snart som möjligt ska testa med Merre :D

Lördag
SOVA LÄÄÄNGE, haha, har varit uppe vid 8 hela veckan + detta tränings schema ... pust !
Ska väl försöka gå till Sigge, ta med hans saker från stallet och lägga blommer på hans grav ...

Söndag
Merlin - Dressyr på banan. Ska rida igenom programmet. Försöka få honom helt cool lugn, jag ska tänka på min sits och att göra små hjälper.


Och nu är det besämt, jag ska tävla i Segersjö :D Lääännnggtttaaar :D Blir startfältävlan - Hoppning LD, Dressyr Ryttarmärke II & Terräng 60 cm. Sjukt taggad, men nu måste jag träna massa dressyr, eftersom jag inte änns kan sitta ner på honom ... hehe !
Sen måste jag och mamma åka till Hööks, så jag kan köpa Medicalcard + plastficka, när du nu det kan bli av ... ;]


Kommentarer
Skrivet av: Hoppteamet - Emelie

härligt att du ska till Segersjö, ska oxå rida startfälttävlan då på min gula ;)

Datum: 2010-08-09 Tid: 17:43:56
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback