no internet!
Datum: 2010-08-19 Tid: 09:44:25
har lämnat in mitt mobila bredband för det har pajjat så har inte ngt internet hemma nu förens om 1-2veckor-.-
men jag har åkt till min pojkvän och vi stannar här minst en vecka nu så nu har jag internet:D

Idag kommer Jesper åka hem antagligen men tror inte ägarna slaktar honom utan försöker sälja honom, för om de skulle slakta han så skulle dom få max 500spänn och vissa som vart intresserade kunde tänka sig ge max 1500kr och det tackade dom nej rakt av till så dom vill ju antagligen få ut så mkt som möjligt och säger kanske bara att han ska slaktas för att folk ska köpa honom? jag vet inte men känns för jävligt att lämna tillbaka honom till dom där personerna som inte äns kan sköta honom!
Älskade lilla Jesper hoppas du kommer till ett bra hem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback