okej mitt bredband har inte funkat förens nu!
Datum: 2010-08-06 Tid: 12:57:27
så om jag inte bloggar någon dag beror det  först och främst på att min bredband inte vill som jag:P!
igår red min medryttare ut på pretty och jag red på jesper bredvid eftersom hon är ett sto och han hingst så tyckte han att det var mycket intressant och små stegrade(jätte gulligt!) i början och gnäggade lite, men sen i slutet så brydde han sig inte längre om henne så det gick toppen bra:P!  Nu ska jag bara ha Jesper en vecka till ungefär :( sen ska han tillbaka till sina ägare efterom jag inte har råd att ha två.

Jesper är iallafall till salu och jag hoppas att han får ett nytt hem fort då han var miskött när han kom till mig tyvärr:(
han hade mugg och stora klumpar av var/skorpor och var svullen(svullnaden har gått ner och skinnet börjar bli fint igen). underviktig så man såg revbenen(nu har han fri tillgång på hö och får fett kraftfoder!) hans hovar är nog aldrig verkade för dom hade fläkts upp och var överväxta sen när jag började promenera med honom slipade de ner sig rätt rejält men han behöver ändå en hovslagare som fixar hovarna! Ägarna skrev på ett kontrakt att dom skulle betala alla kostnader men dom vägrar verka honom å jag får inte tag på min hovslagare för han är bortrest men har kanske fått tag på en annan tills nu i veckan innan han åker!hoppas!

Om ni har några frågor eller är intresserade av att köpa honom så får ni jätte gärna komentera eller maila på bloggmailen [email protected]

Han är en underbar häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback