Är så sjuktsjukt lycklig ♥
Datum: 2010-12-05 Tid: 15:30:50
Jo, jag trotsade vintern och gav mig ut på en uteritt barbacka i repgrimman. Hade sån tur att när jag kom till stallet hade de inte plogat bort snön som kommit inatt på vägen upp till skogen så det gick alldeles utmärkt att gå där. Ledde honom tills jag kom ut på skogsvägen så han inte skulle halka och sen satt jag upp. Var inte ett dugg halt där eftersom de inte plogar när man kommit tillräckligt långt in, så det var bara en traktor som hade åkt och gjort spår. Skrittade, travade och sen red jag in på en skogstig och skrittade. Så jävla underbar var han <3 Satt och grät, var så lycklig! När vi kom bort från stigen så galopperade jag lite och tror aldrig jag vågat galopperat så snabbt på honom innan. Han ville öka och jag lät honom, så sjukt snabbt gick det, men jag fick ändå inte den här känslan av att jag inte kunde få stopp på honom, utan han galopperade lugnt men snabbt (om ni förstår) så jävla härligt! Och han surade ingenting, stegrade inte eller bockade! Duttig pålle!

Har inte varit såhär lycklig på länge, älskar denna ponnyn så otroligt mycket ♥


Vet att jag sa att jag skulle filma, men film filerna ville inte funka. Plus att det bara blev när jag gick med honom, så inte så spännande. Så jag hoppas ni klarar er med de här bilderna från dagen (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback