halvfodervärd?
Datum: 2010-12-28 Tid: 12:16:32
Har tyvärr blivit en mycket dålig uppdatering från min sida, då jag förmodligen kommer att lämna ut min lilla pretty på foder, hon kommer att stå i samma stall och allt men tyvärr har jag inte råd förens jag fått ett jobb. Som det ser ut nu så går nästintill varenda krona till pretty hundarna å katten!

är det någon som är intresserad? söker en halvfodervärd då jag vill ha kvar mina medryttare som går så bra ihop med pretty, dom har 2 dagar var så behöver någon som kan ta de övriga 3dagarna och betala halva kostnaden av vad pretty kostar i månaden alltså 1500Kr. Jag kan självklart hjälpa till de dagar du/ni inte kan^^  behöver hjälp minst 6månader frammåt, Om du är intresserad kan du kontakta mig via mail och berätta om dig och eventuella frågor så svarar jag. kontakta mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback