Jesus Maria :D
Datum: 2010-12-07 Tid: 20:58:19
Vart att jag åkte till stallet idag iaf. Åkte med Julia, haha, flum. Började redan när vi bytte om och Julia filmade, så kanske lägger upp den någon dag x'D 

Sen skulle vi hämta hästarna i hagen ... men man kan väl säga som så att Julia inte hittade sin, haha. Jag sa att vi skulle gå tillbaka för att han förmodligen var vid stallet ...
E: "Men han står ju där ... ? "
J: "Neehh ?!? ..."
E: "joo!"
J: "Neeh ..."
E: "MEN DET ÄR JU HANS RUMPA!"
Och sen dog vi på marken, låg och asgarva båda två och Merre undrade vad tusan vi höll på med ... haha.

När hagen som Silver bombat var fixad så gav vi oss ut på banan. Merre var piggelin och jag flumma. Hans trav är så jävla kul :D Får filma nån dag ^^


Jamen det var min dag det, ha det bäst <3

Kommentarer
Skrivet av: sofieH

svar: Naw... klart du ska ha en länk! :'D Hoppas allt är med bra med dig. <3

Datum: 2010-12-11 Tid: 19:17:18
URL: http://loewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback