kameran inlämnad
Datum: 2010-12-05 Tid: 20:59:44
Nu är min systemkamera inlämnad iallafall och jag får inte tillbaka den förens om 2-3 veckor eller mer:O
så vet inte vad jag ska ta bilder med.

Idag kom iallafall 1200kg hö som kommer räcka i ca 3-4månader har jag räknat ut om pretty äter 10kg/dag
dock varjerar ju mängden beroende på hur kallt det är ute ^^ men skönt att det äntligen finns Massa hö till henne!

Idag vad jag på hööks en sväng och köpte 4st benlindor till pretty blev mörkblått(= fanns kvar av alla färger brun,blå,svart och vit. testade dom idag med! Fästena man fäste lindan med var två simpla snören som kan vara livsfarliga om dom inte stoppas in under en linda och att man gör en ordentlig knut som inte åker upp ,inget att rekomendera så jag dissar dessa! Är bra som bandage inomhus men inte som ridlindor så blir att köpa några andra att använda i ridhuset!


Skulle även rida i ridhuset idag men det var fullt med träningar eller tävling vet inte riktigt så det blev det ju inget av! satsar på nästa helg istället(=


Kommentarer
Skrivet av: Linn Forsström - satsande ponnyryttare

Själv tycker jag dom fungerar riktigt bra, har dock inte dom på bilden. Bara man ser till att få snörerna på utsidan och som du säger, gör en ordentlig knut och stoppar in i lindan :)

Ska nog inte ridas ut med men i paddock/ridhus fungerar de utmärkt :)

Datum: 2010-12-10 Tid: 13:19:25
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback