Lösgörande ritt idag (:
Datum: 2010-12-20 Tid: 22:44:58
Efter skolan tog jag bussen (som var typ en halvtimme sen!!!) till Merlin, skyndade mig att ta in honom och borsta av för att hinna rida innan det blivit så mörkt att man inte såg sin egna näsa. Fast den ser man ju typ inte ändå .. om man inte kollar i kors .. aja, jag tog dressyrtränset och skrittade ner till paddocken som var helt orörd. Började att bara skritta runt lite på en volt och låta han bestämma form, fart och storlek på volten. Efter det kortade jag tyglarna och började ställa och böja lite, flyttade och gjorde skänkelvikningar. Lite ökning och minskning på volt. Oh gud vad fin han blev efter ett tag :') Inte jobbat så bra på länge!
Såklart hade jag ingen som fotade idag .. som alltid när det går bra :P
En bild från igår, haha, Silvers rumpa och Merlin i bakgrunden ;)



Kommentarer
Skrivet av: Josäfin :>

mysig blogg =D

Datum: 2010-12-21 Tid: 12:29:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback