Ny design ... igen ?
Datum: 2010-12-23 Tid: 20:07:25
Hade lite tråkigt så pysslade ihop en ny design igen eftersom jag inte var så nöjd med den förra. So, here we go, vad tycker ni? :D Jag är iaf nöjd ^^

Idag så var jag i stallet - vart en uteritt med Julia på Silver & Jenny på Jacky. Jag red Merlin och det gick väl bra, inget speciellt, vi skrittade bara en sväng så vart inte så mycket arbete. 



Imorgon är det julafton och jag har faktiskt inte en aning om vad jag kommer att få, så det ska bli spännande! :D Vad har ni önskat er? 



Kommentarer
Skrivet av: Linn Forsström - satsande ponnyryttare

sjukt fin! :D

Datum: 2010-12-24 Tid: 13:43:00
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback