stallet idag
Datum: 2010-12-30 Tid: 21:24:55
Gick rätt bra å tömköra pretty men var så kallt så jag kunde inte arbeta henne på ett bra sätt och hon var rätt stel av kylan,blir nog bättre imorgon när jag kommer in i ett ridhus och kan arbeta med henne bättre och värma upp på ett annat sätt.

Blir lite lösgörande ska pröva öppna/sluta(aldrig prövat det med pretty)  och blir även en hel del skänkelvikningar och uppmjukning på volter många mjuka svängar osv. Emma kommer å möter upp mig i ridhuset och fotar med ;)

bild från idag , var mörkt så blev inte så klara bilder :/ sen slängde jag bara på benskydden så spännena hamnade uppochner^^ alltså åt fel håll och inte på mitten av lindan som den ska, men tyckte inte det hade någon betydels när jag tömkörde på volt i ca 15-20min.

Amelia filmade även men det får jag lägga in i helgen eller något när jag kommer från pontus för det funkade inte på min bärbara lilla mini pc tydligen XD kommit åt ngn inställning-.- typsikt mig!

Kommentarer
Skrivet av: sandra

gud vilken fin häst :D

Datum: 2011-01-01 Tid: 16:00:07
URL: http://helgesandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback