Galoppbyten och galoppträning
Datum: 2010-08-01 Tid: 01:00:37
Dagens träning :P

Idag tränades det galoppbyten med Pretty och tillslut så gick det bättre men detta är nog en sak jag kommer börja träna ofta för att allting kommer gå så mycket lättare när hon kan göra galoppbyten själv utan att äns tänka på det!
mjukade även upp högergaloppen och mot slutet kändes den inte alls stakig utan riktigt mjuk å fin:D

Galopperade med Jesper på gärdet och travade lite med! till en början så blev han lite irriterad för det fanns ston i närheten och han ville så klart mycket hellre mot deras håll:D så han skutta runt lite,bockade och sparkade bak ut, kändes bara som det guppade lite eftersom han är så liten så kvar satt jag iallafall, sen fattade han galopp<3 är jätte stolt över hans framgångar på endast någon vecka!

Fick lite foton från gärdet med Jesper men ni får ha tålamod och vänta tills imorgon för att jag glömde kameran hemma och inatt sover jag hos min pojkvän!

Flyttade även jespers hage lite för att han skulle få mer gräs att äta och sen började jag mocka bort massa bajs där inne med:D haha ska ta resten imorgon!


Bild lånad från google;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback