Puhh ...
Datum: 2010-07-30 Tid: 23:27:08
... äntligen är den designen på plats! :D Har tagit mig ca. 3 dagar att fixa till den här, med Essys hjälp såklart ;]
Ögonen känns som fyrkanter och jag är trött i huvudet av allt kodande, men nu jädrar ska det bloggas :D

Idag var man och red lill skrutt. Red ut och tränade på att han skulle vara lugn. Först red jag en bit på en grusväg. Flyttade honom några steg åt sidan där (öppna/sluta typ) och sedan lät jag honom trava några steg och sedan flyttning igen. Allt för att få honom lugn och det funkade faktiskt! Han tyckte det var lite jobbigt när jag skulle flytta honom i början, han ville mest springa, men sen förstog han att om han flyttade så fick han springa och då gick det jätte bra :D

Sen red jag in i skogen. Skrittade lite och sen kom vi till en plan skogsväg som gick lite uppåt. Där tog jag en galopp så han skulle få jobba med bakkärran ordentligt och han skötte det super fint, lugnt och med bra tramp :D Sen skritt hem (:

Merlin och hans ägare på bild, jag som sitter på (:

Imorgon har jag ingen häst, så vet inte vad jag ska hitta på, känner inte för att sitta vid datorn ännu en dag så vi får väl se ...


Kommentarer
Skrivet av: amanda hellman

Åååååå vad fiiiin blogg vill också ha en sån :( <3 <3 <3 <3

Datum: 2010-07-30 Tid: 23:33:51
URL: http://ponniiepower.blogg.se/
Skrivet av: malin

fin blogg! :)

Datum: 2010-07-31 Tid: 01:02:00
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback