Anki van Grunsven
Datum: 2010-11-28 Tid: 12:28:34
Igår så hade Anki van Grunsven sista numret i Stockholm horse show. Anki är ju mest känd inom dressyren, så man vart helt klart förvånad när hon kom in på en liten quarter häst klädd i western stil. Hon framförde en "clinic" om western och jag satt och gapade, hon var ju grymt duktig! Hon visade lite western saker, men hon hade även lärt sin pålle galoppombyten & galopp piruett och det var riktigt fränt att se!

Sjukt söt häst hade hon med :')








Kommentarer
Skrivet av: Anna

Hon var med på VM i Kentucky i reining så så förvånad blev jag inte.

Datum: 2010-11-28 Tid: 14:44:12
Skrivet av: Emma

Sv. till Anna: Jag såg inte western grenarna i Kentucky så jag visste inte att hon tävlade i det. Dock så pratade ju de om det lite igår. Tycker det är kul att hon är en dressyrryttare med lite fart och fläkt :)

Datum: 2010-11-28 Tid: 16:32:45
URL: http://cavalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback