Gos ponny ♥
Datum: 2010-11-29 Tid: 19:28:26
Drog till stallet direkt efter skolan idag. Hade tänkt att tömköra, men när jag väl var där vart jag sjukt sugen på att jobba lite från marken i repgrimman. Så så vart det (: Gick rätt bra faktiskt, gjorde lite grunder på volt i skritt, men han var lite seg så fick jobba så han tänkte mer framåt, stod och mös en massa med. Jätte gosig va han idag <3  Jobbade dock inte så länge, var på grus planen och går bara att jobba på volt i rep så blev lite enformigt. Iaf, efter 10 minuter så knöt jag fast repet och satt upp och red lite, ställde och flyttade. Sen red jag lite längs vägkanten och travade lite. Gick tillbaka och jobbade lite igen och sen vart det en lite galopp längs vägkanten igen och sedan skritt hem.

Såhär hittade man ponnyn i hagen ... haha

Båda bilderna från idag (:


Kommentarer
Skrivet av: Sofia

Hello Emma!

Va söta bilder!

Vi ses imorrn ;)

/sofia

Datum: 2010-11-30 Tid: 21:21:41
URL: http://sofiiiiiabangh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback