nyrakad liten häst<3
Datum: 2010-11-26 Tid: 17:08:24
nu är pretty nyrakad^^
Veterinären kom vid kl 13 och gav henne lugnande och jag började raka vid 14.00 och var väl klar efter 2timmar tror jag eftersom det var min första gång med riktig hästtrimmer:P
Har tagit för och efterbild men ska ta en ny efterbild eftersom jag hade sprayat hela henne med glansspray efteråt som inte hade torkat så det är massa blöta fläckar och ljuset gör att det ser extremt hackigt ut^^ ska testa ta en bild sen ikväll när jag fodrar hästarna å se om jag kan få en bättre;)


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Ser superfint ut! Pretty är ju såå söt. :DDD

Datum: 2010-11-28 Tid: 17:43:19
URL: http://aprilwind @ bdb

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback