helgen...
Datum: 2010-10-03 Tid: 22:31:47
blev inga bilder på hoppningen i fredags då jag  kom på att jag glömde kameran när vi väl var framme på ridbanan XD
pretty blev sparkad av en annan häst nu i veckan så hon kändes inte alls fräsch och fick reda på det fredag kväll efter hoppningen, då förstod jag ju så klart varför hon inte ville hoppa riktigt osv men tur var att jag bara tränade tektik den hoppdagen så det blev inga höga hinder!

sen fick hon vila i lördags och idag så longerade jag henne och hon såg jätte fin ut men nu ska hon få en vilovecka och tjocka sig lite och lite små promenader bra;) tycker faktist man ska låta sin hästa ha lite vilo veckor i mellan åt:D jag tycker alltid att pretty blir mycket fräschare efter 1-2veckors vila och presterar mycket bättre!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback