Älskade lilla ponny <3
Datum: 2010-09-26 Tid: 19:36:53
Var först en sväng på Hööks. Skulle köpa ett par ridstrumpor som de hade rea på, men sist jag var där fanns de inte i min storlek och de skulle komma in nya storlekar till helgen. Men tror ni de hade fått in nya storlekar? Neh :S Men jag testade lite läderchaps eftersom jag tänkt köpa det och även ett par stövlar ... Shit, im in love! Första läderstövlarna som passade på mig ;D

<333333

Efter det åkte jag till stallet. Mockade och fixade hö och sedan red jag lillplutten. Sjukt underbart ! :D Han bara njöt. Strosade på med huvudet sänkt och öronen spetsade och så frustade han typ hela tiden?! :D Riktigt härligt att ge sig ut i skogen igen, även fast det bara var i skritt! <3
Och hans nya sadel är grymt skön :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback