Bloggen kommer i kläm ...
Datum: 2010-09-30 Tid: 19:55:08
Skola, stallet, läxor, liiite dator/tv, sova. Vardagen rullar på och det känns verkligen som om bloggen kommer i kläm. Jag försöker updatera så ofta jag vill & kan.

Merlin är på benen igen (: Vi har skrittat halva denna vecka och nu är vi igång med lätta pass med trav + galopp. Sadel är suverän! :D Har även börjat hjälpa Jenny med en av hennes andra hästar, Jacky. Hon har varit halt under en lång tid pga. att hovslagaren slog två (!!) spikar fel! Det började till och med blöda!? Hon var rejält blockhalt, men nu har hon kryat på sig och ska sättas igång :) Detta gör att det tar ännu mer tid i stallet + att hästarna har börjat gå inne på natten vilket betyder att jag måste mocka med.

Bloggen får tyvärr lida lite, finns inte så mkt jag kan göra. Men så sagt så ska jag försöka updatera lite då och då :)

Bjuder på en bild på söt Jacky :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback