internetfixat:D
Datum: 2010-09-24 Tid: 22:25:48

nu är internet fixat!:D fick hem ett nytt av telenor idag ,dom ringde igår och sa att jag skulle få ett nytt och att jag skulle skicka in mitt gamla så dom kunde se att det var fel på det! snacka om sega har varit utan i typ 2månader från och till!Störande

Blev ingen hoppning efter koliken för det spöregnade och var stora vattenpölar på ridbanan så blev lite skogsridning istället:P

Idag blev det hoppträning iallafall och lilla pretty och jag hoppade 110cm! jätte duktig och hon börjar verkligen få in tekniken mer och mer:P belv fotad också av amelia så bilder kommer upp imorgon;)

Nu blir det fredagsmys, ha en bra kväll allihoppa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback