Veckan ...
Datum: 2010-09-18 Tid: 11:30:40
Nu är ju somsagt designen klar och då har jag äntligen tid att skriva ihop ett inlägg (: Har verkligen inte orkat skriva när jag kommit hem från stallet och sen drog jag och Essy igång det här "Byta-design-projektet" och då har all min lediga data tid gått åt till det.

Men nu är den klar och jag ska försöka skriva så ofta jag kan :D

Måndag

Var först hos Merlin. Bestämde mig för att ta några småskutt som lite träning inför Lördagen då jag skulle tävla. Och jag tror banne mig aldrig att han varit så lugn när jag hoppat! :O Han brukar alltid sätta av i världens spurt efter hindret, men idag, shit, han bara hoppad och sen sänkte han sig skit mkt och frustade, i samma lugna tempo som innan. Jag kunde till och med ta en bomserie i trav direkt efter utan att behöva lugna ner honom något.

Mamma agerade duktig *host* fotograf <3


Ingen skärpa, jag vet :(

Efter det drog jag till Folkatorp på hoppträning. Fick rida Dino :) Han är rätt kul att rida, fast han är sjukt stark.


Mamma fotade igen :)



Onsdag

Jag gick till Sigges grav - satte upp en dikt och hälsade lite på honom.



Sen när jag gick hem så gick jag förbi stallet. Sofia höll på att träna PW så jag tog lite kort på de :D



Torsdag

Fick reda på att Merre hade fått ont i ryggen - igen! Så jag tömkörde lite på banan. Detta betyder också att tävlingen blev inställd. It sucks! Kändes skit surt eftersom Segersjö blev avbokat också, men det viktigaste är ju att lillgrabben mår bra <3


Kommentarer
Skrivet av: Moa Jonsson

Hejsan!



Kan du berätta lite om dino & skicka bilder på honom till min mejl?



Har nämligen haft honom som foderponny för väldigt länge sedan :)



/moa

Datum: 2010-10-12 Tid: 22:05:51
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback