1/1-11
Datum: 2011-01-01 Tid: 14:09:10
Gott nytt år allihoppa!
blev en lång sovmorgon för mig mot vad jag är van vid, vaknade för ungeför en timme sen och är jätte trött än! Igår blev det ridhuset med emma, det var kul men jag frös så himla mycket så blev inte så mycket till träning ändå mest uppmjukning för pretty ^^ pretty tyckte det var väldigt jobbigt å vart grinig när man krävde av henne, men man kan väl inte begära allt för mycket med tanke på att det var det första "ordentliga" ridpasset sen i sommras:D

kommer nog även sätta henne på en vintervila nu i januari/feb på ca 1 ½månad-2månader med korta skritt turer och mycket vila så hon är redo att sättas igång till hösten/sommaren;)
bilder kommer antagligen senare ikväll från ridhuset eftersom min pojkvän har lånat med min kamera hem till honom och han kommer hem senare så ni får helt enkelt hålla ut!:D
hoppas alla hade ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback