dressyrpass
Datum: 2011-01-13 Tid: 21:37:14
ååh, hade skrivit värsta inlägget om dressyrpasset idag så försvann allting bara :O! aja försöker igen! var ju iallafall på privatlektion idag i dressyren, fick rida ett underbart halvblod dock så var den lite slö till en början(= Men oj vilken skillnad mot pretty bebis galopp och trav. Tog en hel del av tiden till att bara lära mig galoppen,traven och även skritten för att få balans med hästen! Tränades mest öppnor och framdelsvändningar. Sen tränade jag lite på min sits som verkligen e sämst! kom på mig själv hela tiden att händerna åkte ner,armarna blev raka händerna gled ut, hälarna åkte upp och sen knep jag med knäna. Blev rätt mycke bättre i slutet men sen efter ett tag så glömde jag ju bort sitsen när jag jobbade hästen. så detta är någonting jag kommer nöta! kan ju träna på lördag när jag ska rida pretty, haha(= Var ialafall toppenkul. Och nu ska jag börja ta lektioner från och med vecka 4 1gång/veckan om det finns plats i någon av dressyrgrupperna. kommer även att ta en hel del privat lektioner då det verkligen är det bästa eftersom all uppmärkasamhet riktas då åt en själv och hästen och man får verkligen den hjälp man behöver! Kraaam Essy

Kommentarer
Skrivet av: Felicia

sv; jag menar din häst, jag vet ju inte hur din häst ser ut men 15 000 är väääääldigt lite för en ridbar häst! Hur gammal är den?

Datum: 2011-01-13 Tid: 21:43:52
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

är din häst en travare? om jag skulle gilla din häst, och den skulle vara fin såskulle jag tänka mig typ 40 000

Datum: 2011-01-13 Tid: 21:50:37
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback