godmorgon
Datum: 2011-01-14 Tid: 12:03:42
Ont i rumpan,axlar och gömskarnar(stavning?)
har träningsverk lite varstans sen igår haha!
snacka om att jag inte är van att rida ordentligt nu på vintern.
skulle verkligen behöva träna lite vid sidan av så man inte blir hel slut.
Nu har jag yligen vaknat och vart ute på en promenad med hundarna, det har snöat inatt så var typ en ½-1 dm på marken + att det faller små flingor från himlen nu, Myisgt!:D

har vart något cp med bloggen så har inte funkat att ladda upp bilder för min del men nu är det återställt och fungerar igen!

Pretty och jag i sommaras/höstas
Där har ni ett tydligt exempel på att hälarna åker up händerna neråt och ut :D
min finaste!

Kommentarer
Skrivet av: Ellen - Satsande travtjej

sv; okej. Ellen

Datum: 2011-01-14 Tid: 12:49:15
URL: http://resultoflove.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Gud vilken fin blogg!! =D

Datum: 2011-01-15 Tid: 21:24:54
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback