hejsan:D
Datum: 2011-01-03 Tid: 20:10:41
vilken vacker syn jag möttes av när jag loggade in på bloggen, kommentarer, massor! så himla kul:D Idag har jag tvättat massa hästtäcken å vad fina dom blev efteråt haha!

Gick upp till stallet och mockade bara eftersom medrytatren hade pretty idag. Sen innan jag skulle gå så kom pretty springande så då tog jag ett kort på lillpluttan<3 Sen tog jag lite kort senare när medryttaren red på gärdet(= Pretty kommer ha vila i 1½ till 2 månader nu med lätta/korta skritt pass eller ingen ridning alls. då ska jag passa på och fixa med behövliga saker som att smörja salar ,tvätta benskydd,täcken,shabrak osv. sen tänkte jag kanske allt eftersom lägga ut bloppisar om någon är intresserad?^^

Underbaraste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback