stable
Datum: 2011-01-09 Tid: 11:58:10
Nu ska jag snart iväg till stallet för att göra ett spånbyte i prettys box, behövs verkligen har vart så fuktigt i stallet nu när snön smälter så hela spånet e fuktigt och sen är det hö blandat i allt å skitigt så ska byta ut allt<3 sen får jag se om det blir lite annat fix eftersom jag inte har pretty idag så kan jag ju hållas med att smörja,tvätta benskydd å sånt kul, haha. Men först nu så ska jag chilla lite vid datorn!

bild från ridhuset när jag tränade öppna/sluta med pretty
var första gången jag provade på detta ed pretty, så gick rätt okej för första gången.

på bilden sluta

Kommentarer
Skrivet av: Emelie Jansson

sv: nej, hennes kommentar på ett av mina inlägg ;D

Datum: 2011-01-09 Tid: 12:38:18
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Skrivet av: Erika - satsande dressyrryttare

Vilken fin häst!

Datum: 2011-09-17 Tid: 09:37:44
URL: http://perfectponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback