Svar på frågorna! (:
Datum: 2011-01-02 Tid: 13:19:23
Här kommer då svaren på frågestunden jag hade :)
Skrivet av: Emelie Jansson
har du några mål (tävlingsmål dåra) till år 2011? :)

Svar: Eftersom jag fyller 14 år 2011 så betyder det att jag inte kommer kunna tävla Merlin längre. Så nej, jag har inte satt upp några mål - då jag inte riktigt vet hur framtiden ser ut, med vilka hästar jag ska rida osv ;)
Skrivet av: sofieH
vilka bloggar är dina favoriter?
vilka bilddagboker är dina favoriter?
hur ser din drömhäst ut? temperament, personlighet osv.?
vad är det bästa med hästar?

Svar: 1. Fjordyy, Linn Forsström, Dressyrmupparna, Horsebalance är några, sen hamnar jag såklart på en massa andra bloggar dagligen :D
2.  Ojoj har många, men några är: Mirakelbarn/Insanity, Essgarde, Vicegud, Withpleasure & Empathy.
3. Min dröm häst är en lugn men nyfiken individ. Han/hon ska vara trygg i sig själv, framåt (som nyfiken, inte pigg, om ni förstår) och modig. Färgen har inte så stor betydelse, men jag älskar lite ovanligare färger som drar blickar till sig 8D Helst en liten storhäst, eller en större d - ponny.
4. Oj, allt. Vänskapen, värmen, kärleken, att man får vara ett med ett så pass vilt djur.
Skrivet av: Ellen - satsande travtjej
skulle du vilja ha en häst på foder istället för att ha en egen?
om du nu inte köper en egen häst ska du rida Merlin fortfarande?
Skulle du vilja börja på ridskola igen eller är dom åren borta?

Svar: 1. Egen, slippa allt krångel med att man tycker olika om ditt och datt. Och framför allt slippa oron om att ägaren kanske vill ha tillbaka sin häst.
2. Nej det kommer jag inte, då jag är för stor för honom - vilket betyder att jag förmodligen inte kommer kunna rida honom så länge till.
3. Nej, känns just nu avlägset att gå tillbaka till något som jag redan lämnat.
Skrivet av: Linn
hejsan :)

Har du någon möjlighet att designa headers ?
du ser ut att vara duktig!

kramis

Svar: Hejhej Linn (: Vet inte om den här frågan var tänkt till frågestunden, men jag tar upp den iaf då det är väldigt många som frågar. Jag gör designer/headers till andra när jag känner för det. Vissa dagar kan jag vara sugen på att göra det och andra inte. Det man kan göra om man vill det är att kommentera på bloggen med sin msn att man vill ha en design, sen lägger jag till er på msn när jag känner att jag vill göra. Väldigt simpelt och lätt för oss alla (:
Det var allt, hoppas ni är nöjda med era svar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback