uppe med tuppen!
Datum: 2011-01-05 Tid: 10:28:35
Nja inte riktigt, men nästan gick upp kl 7 idag, hade utsläpp av pållarna. Käkade lite frukost med min pojkvän innnan han åkte till jobbet och sen bar det av till stallet vid halv 8. När jag kom till stallet var det någon som hade varit morgonpigg och redan gett dom frukost så släppte bara ut den andra hästen och ställde pretty i gången mumsandes på lite hö medans jag mockade och gjorde iordning maten osv^^

Sen gjorde jag iordning pretty, blev sadel å skritt täcke idag eftersom jag inte ville att hon skulle vara blöt under täcket när jag släppte ut henne sen(det snöar ute än^^) sen tog jag en sväng på vägen,bara 20min ungefär pga vintervilan ^^ red runt en sväng och gjorde lite volter på vägen för att mjuka upp henne.

Funderar även på att kanske sälja mitt skritttäcke av märket rhino då det blivit för litet för pretty, helt nytvättat och väldigt lite använt innan. Använde det dock idag för att hon inte skulle bli blöt(Y)Det är verkligen super bra och snyggt! har aldrig läckt igenom det och är impregnerat efter tvätt(; måste dock kolla storleken på det^^ men pretty har 145-155 så är nog storlek 145 men är som en 135.a ^^


Här ser man den riktiga färgen på täcket lite tydligare dock inte så grön ^^





Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

tack så jättemycket :D

Datum: 2011-01-05 Tid: 10:46:22
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Skrivet av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Anmäl er till dagens blogg!

Datum: 2011-01-06 Tid: 14:35:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback